Win win !

Nu är det så här att utanför Dounalds balkong finns en gatlykta, högst upp på denna finns något som kan bäst beskrivas som en donut av snö, ni förstår tanken va? En ring med snö, högst upp på en gatlykta med en fördjupning i mitten.

Nu till del två av historien, varje gång jag och Donne går ut och röker så försöker han pricka denna snö-donut på gatlampan.. Men aldrig lyckats.. Nu senast när vi var ute och rökte så tyckte han att jag skulle försöka men kom fram till ganska fort att det inte skulle gå eftersom att jag är en tjej och kastar som en tjej också. Sagt och gjort så bestämmer jag mig ändå för att ge det ett tappert försök och gissa vad? Självklart så prickar jag ! Det var så episkt alltså och en historisk seger för kvinnor över hela världen !!


Så med det vill jag bara säga: Yay och lite girlpower också!  ^^

Bilden har inget med saken att göra, men den är gullig så ^^.


Kommentarer
Postat av: Mari E

Thumbs up!

2010-12-27 @ 00:10:40
URL: http://mirax.blogg.se/
Postat av: Emma (Lady)

you go girl ;)

2010-12-27 @ 19:35:51
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0