Bara en dag

Jag är trött men mår ganska bra. Har varit duktig med Patrick idag. Vi var på biblioteket ^^. Kändes bra att se hans face. (Nä, ta inte åt dig, det är inte menat som en komplimang på något sätt! ;D).

Sen har jag bara tagit det lugnt. För jag vet att min kropp och mitt psyke behöver det. Känns skönt på något sätt. Ska vila imorgon också. Ledig från skolan. Så då blir det först och främst sovmorgon - asnice !

Åt en dunder-middag idag. Omelett med räkor, bacon, gröna ärtor och sparris. Det var riktigt mumsigt kan jag säga ^^. I love räkor, och sparris ^^. Kändes som att man åt en s.k kombinerad breakfast & dinner, (= brinner). Ni som sett Scrubs vet vad jag snackar om, ni andra förstår nog också säkert :P.

Har t.o.m ätit både kvällsmål och mellanmål idag. Hej och hurra. Jag kan jag också :). Måste ju säga att ingen av dom två bestod av mackor, haha, för er som undrade. Utan yoghurt och frukt. Ja, nu kanske vissa av er trillar av stolen av förvåning. Emma, äter något vettigt? Shit alltså.

Frukten var såklart skuren i bitar ;). "Jag äter inte frukt om den inte är skärd i bitar" - Jag "Vadå, är du mig när jag var tre eller?" - Patrick. Ett litet utdrag från dagens samtal ^^.

Jag har som ni märker inte så mycket att säga. Har bara haft en ganska vanlig dag.

Ska försöka sova nu tänkte jag, är som sagt ganska trött. Ha det bra peeps ^^.


Jag halkade på lite grus i lördags..... Vem är förvånad? Ingen, nähä :P.

Kommentarer
Postat av: Mari E

Jag läste på "Jag kan jag också" meningen "Jag kan gå också", det blev ett Va, ööh jaha? Uhm, duktigt? XD Sen läste jag rätt ;)



Det är bra Emma! Fortsätt med det varje dag ;o

Ha ha! Jag har gjort pannkakor både igår och idag!



Kan briljera också i samma anda som dig, jag lånade nämligen Mats's cykel förra veckan för att jag var sen till bussen (en sån där "killcykel"). När jag väl slutade för dagen och skulle cykla hem så kom jag halvvägs upp för backen, tänkte hoppa av för att det blev för jobbigt. När jag väl svänger med benet över känner jag att jag inte skulle orka, men tänker ändå att det skulle ordna sig. Näe.

En stor fet Nej blev svaret.

Så jag trillar sidleds mot backen (mera mot en gräsvägg, du kommer ihåg hur det ser ut va?). Oerhört smidigt. En annan cyklist stannar och frågar hur det gick. Lovely ;o

Men oj vad tunga mina ben var när jag gick sen!



Jaja, får hoppas att jag föll charmigt ;)

2011-04-12 @ 22:31:41
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0