Emma "the face" Engfors

Första gången jag skriver mitt efternamn i min blogg, visste ni det? Förmodligen inte. Men så är det. Ungefär som att jag aldrig skrev vars jag bodde heller, tills jag flyttade till Stockholm. Ville vara anonym för alla som inte kände mig direkt. Inte för att det spelar så stor roll, men liten stad + att jag är den enda med mitt namn i hela Sverige, gör att det blir ganska lätt att ta reda på saker om mig. Vilket jag inte ville.

Struntsamma dock, vem bryr sig? Inte så att någon av er kommer terra mig för det :P.

Men för att återgå till rubriken. Idag är jag ett face. The biggest face ever. Har ingen lust, har ingen ork, har inget av inget. Känner mig som en spillra av mig själv idag. Inget riktigt stämmer. Inget är riktigt okejj.

Fast jag är väl okejj, ändå. Bara en tuff period i mitt liv. Kroppsligt som själsligt.

Eller, idag är jag inte okejj. Idag ligger jag i min säng och gråter och trycker i mig godis, trots att jag inte har någon aptit. Det är sånt jag gör. Jag är en tröstätare, väldigt dålig vana. Vill bara äta och äta som att det på något sätt skulle kunna trycka undan mina dåliga känslor. Visst är det sjukt? Går som inte att förklara heller. Den som vet hur det är, vet, den som inte gör det kan nog aldrig förstå.

Ett öppet och ärligt inlägg bjuder jag på idag. Hoppas ni förstår och respekterar mina känslor denna dag. Jag söker ingen sympati, bara en släng av förståelse, för nog vet ni väl hur det kan kännas ibland?

Orkar inte skriva något mer nu, orkar inte heller vara social. Tar jag inga samtal eller svarar på fb lr msn, då vet ni varför. Jag bara orkar inte med något alls just nu.

Ska fortsätta se Koreansk drama och trycka i mig saker som jag inte borde äta, för det är sånt jag gör..

Ha det bra peeps, jag kommer snart tillbaka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0