En dag som idag

Först och främst: Grattis Patrick på din födelsedag ! :) Tänker faktiskt inte ens skriva något uppkäftigt om det, idag är jag snäll ! ^^


Sen. Har jag haft en så skön dag.

Vaknade ganska många gånger så där förvirrat ni vet? Vilket är olikt mig och betyder att jag sover djupt och bra, det gillar vi ! :). Klev upp runt 10, det var nice. Kollade facebook. Såg ett avsnitt av den korenska versionen av Boys Before Flowers, (Hana Yori Dango). Orginalet är  bättre, blev riktigt sugen på att se om den nu. Men ska se klart den här först, den är faktiskt helt okejj.

Tog en powernap efter det, vaknade upp och såg att jag dreglat på mitt täcke, fan vad charmigt ^^. Haha. Sen så slöt jag mina ögon en stund till och vaknade av att min bror knackade på min dörr. Han skulle tydligen iväg nånstans, (klockan var nu bara runt 11.50). Okejj. Sen så sa han att han kanske sover borta inatt. Jag var fortfarande så pass förvirrad vid det här laget att allt jag kunde säga var "okejj". Så har ingen aning om vars han är och vad han gör. Haha. Men poängen var iaf denna:

Ensam hemma hela dagen ! Love it ! :). (Brukar ju iofs vara det varje lördag mellan 15-19), but still ^^.

Jag har tagit en dusch. Försökt hitta en klänning som jag ville ha på mig. Gick det? Nej. Slet jag ut alla mina kläder på golvet för att hitta den? Ja. Fanns den där? Nej. Så vars fan är den!? Helt sjukt..

Nåja. Tog på mig en annan klänning. Har sminkat mig. Nu äter jag min middag. Om man får kalla det så. En sån dära Keso mellanmåls-grejj-sak-typ. Ja, ni som vet, vet ju. Insåg iaf att jag inte tycker om Keso, yay. Nay. Men insåg även hur gott torkad frukt kan vara. Har aldrig tyckt om torkad frukt förut, men den här var fan riktigt god.

Helvete vad långt jag skriver om INGENTING, men men ^^.

Så vi slutar nu. Ska snart dra mig. Ska bara tvinga i mig min äckliga keso :).

Ha're !


Visst vet ni vid dete här laget hur mycket jag tycker om att klä mig i olika stilar och testa olika sminkningar?
Detta var iaf förra sommaren i Sthlm, rockabilly version Emma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0