I'm in the business of misery

let's take it from the top

Misery Business - Paramore

Har fortfarande problem med att jag har ingen ork och jag hatar mig själv lite granna för det. Känns så konstigt att man inte bara kan rycka upp sig och ta tag i saker. Men det går verkligen inte. Får ångest för att jag ligger i sängen som ett litet apati-barn mest hela tiden och inte gör ett skit. Fan också.

Borde städa, borde diska, borde packa, borde skriva på uppsatsen. Borde bara fucking göra något. Men icket. Sjukt frustrerande. Varför går det inte!?

Nåja, vissa av er vill säkert tänka nu att jag visst kan göra dessa saker. Men men, känner ni inte till hur det är så är det väl svårt att förstå. Fucking jävla apati. Bryr mig så lite om saker. Så så lite. Ingenting gör mig upprörd. Den där jävla ångesten jag pratade om tidigare är lite överdriven, jag får känslan snabbt, den hugger till i magen och sen släpper jag den. För jag kan inte, orkar inte hantera det just nu. Så vad ska man göra?

Vill sitta här och skriva om de roliga saker jag gjort i veckan, om seglingen, om min sexiga näsbränna, men nä. Orkar inte. Det är inte sånt jag tänker på.

Så vad tänker jag på? Ja, det var ju det också. Inte ett jävla skit för det mesta!! Åååååh. Hatar detta så mycket. Kan någon bara ge mig en injektion av "jag bryr mig" så kanske jag kan göra lite vettiga saker. Men jag bryr mig inte, åh vad jag inte bryr mig. Är så avstängd fortfarande. Jävla psyke.

Jag vet att det är ett försvar, att det är för mitt eget bästa, så jag inte ska gå jävlat rakt in i väggen igen och bryta ihop totalt, men det är så sjukt frustrerande på samma gång. Jag vet inte vad jag ska säga.

Nä, det var inte alls det här jag skulle skriva nu, men det är så här det är för tillfället. Då vet ni.

Ta hand om er, jag försöker göra detsamma. Ha en trevlig kväll ^^.


Jag vet, totalt irrelevant till mitt inlägg, men kände för att avsluta med något helt annat ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0