Ja, ni vet.

För mycket **** i mitt *******-omlopp. Ni vet.

Känner mig helt förstörd, haha, hungrig som ett djur och seg som ett as! Var inte hemma förrens efter 17 idag, fi fan. Öppet hus på skolan var ju lite av ett failure, knappt en kotte på besök. Sen var det dåligt med elever närvarande också. Hm.

Imorgon är det våran redovisning. Kommer ju behöva ta livet av mig om det bara är jag från min grupp som dyker upp, (ja varsågod och känn dig träffad Herr!).

Har iaf ett exemplar av våran pdf-tidning, kul att titta i den. Den blev fan riktigt bra :).

Funderar också hur jag ska orka göra mat just nu, men måste ju som så att man inte kollapsar. Sen borde jag ta en dusch också. Boka en tvättid, städa upp i mitt rum + diska. Men det kommer jag ju inte orka, förutom duschen då. That's life people!

Har inget att säga just nu, vet inte ens varför jag skriver ^^.

Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0