Jag har inga ord

För den som undrade; det blev ingen redovisning idag för min del. Alla "du kunde väl ha gjort det själv"-kommentarer kan gå och dö. För den som inte förstår orkar jag inte förklara.

Satt och grät idag i Segelsömmarsalen, inför alla, känns ju.. bra... Eller så inte..
Tårar hjälper en iaf att slippa redovisa, alltid något.

Kunde knappt sova inatt, vilket bidrar en del till mitt humör, men inte så fasligt mycket.

Känner mig helt tom just nu. Vet inte vad jag ska tycka och tänka om saker.

Tänker inte säga så mycket mer om det. Skönt att det finns andra personer på skolan som stöttar en och säger hur duktig dom tycker att man är, och att dom förstår, det värmer <3.

Förvänta er en väldigt osocial Emma idag och ikväll, vill nog inte prata med någon för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Linda

känns inte okej att du ska vara ledsen :( att redovisa ensam är det värsta som finns, det är likadant för mig. kram <3

2011-04-07 @ 19:54:45
URL: http://lysi.blogg.se/
Postat av: Mari E

Är det ett grupparbete som ska redovisas så är det självklart att det ska redovisas tillsammans. Såvida det inte är okej för dom andra att du får lite högre betyg. Står någon och redovisar ensam ändå så borde det ha varit ett gemensamt gruppbeslut.

Nej, du gjorde helt rätt systera.

2011-04-07 @ 22:36:00
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0