Mer bilder :P

Tyckte den förra bilden var lite dålig, visade inte blåmärket i sitt fullo. Så här får ni se en ny bild ^^.


Nu kanske ni ser riktigt hur stort och hemskt det ser ut att vara? Inte så konstigt att jag blev lite rädd när jag såg det där x). Men ingen fara, det gör inte ont eller så.

En bild på mina ben, (tagen idag):

Alltså, är det bara jag som skrattar lite när jag ser denna katastrof? Känner mig inte snygg för fem öre, men samtidigt är det ju ganska roligt hur klantig en människa kan vara x).

Nåja, det tåls att nämnas än en gång: I'm not in any kind of pain. Hade jag varit det så hade jag inte postat sånna här bilder och skrattat. Jag kan göra det just eftersom att det är så harmlöst, ser bara hemskt ut :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0