Save som face,

You know you've only got one
Change your ways while you're young

Smile Like You Mean It - The Killers

Har tänkt på att ha denna låt som rubrik ett tag. På tal om att man är ett "face" hit och dit :P.

Så nu är det söndag. Hur mycket bättre mår jag idag? Nja, inte så mycket. Är fortfarande seg av okänd anledning, har fortfarande problem med magen (av mer känd anledning). Känner mig lagomt ointresserad av det mesta just nu. Är bara i en sån period. Lite fundersam på varför, menmen. Ingen aptit har jag heller. Sover ovanligt lite.

Alla symptom på att man sörjer, men vad sörjer jag? Känns lagomt konstigt. Pressen blev väl för mycket antar jag, speciellt i kombination med en kropp som inte riktigt funkar.

Att det är redovisning på projektarbetet nu på onsdag hjälper inte heller. Trodde vi hade en till vecka på oss, varför trodde jag det? Åh, så jävla dumt! Så måste göra världens största ryck imorgon och skriva klart allt. KUL.

Förhoppningsvis behöver jag inte stå där ensam på onsdag....

Sen är det ju öppet hus på våran skola också den dagen. Känns ju mindra bra, varför just på redovisningsdagen? Är det inte illa nog att man ska redovisa inför hela allmän linje, utan även för random people också? Sjukt. Många som inte ens klarar av att redovisa inför sin klass, och nu ska man behöva stå ut med detta?

Än en gång, hoppas jag slipper stå där ensam och göra bort mig. Fy fan alltså. Om vi nu hinner klart med projektet, det kan ju faktiskt gå, så lär det ju inte finnas så mycket tid att planera redovisningen. Fuck fuck i fuck fuck. Åååååh ! Hur ska detta sluta !? Måste MÅSTE ju vara där. MÅSTE få godkänt på projektarbetet. Argh!

Nog om det, nu ska jag försvinna in i en koreansk drama igen. Verkligheten får vänta till imorgon, jag behöver fortfarande vila.

Ha det bra peeps !


En av sakerna vi gjorde under projektet, firade St. Patrick's Day.

På bilden: Patrick, (som är med i projektet) och Klara, (som inte är med i vårat projekt men som går på våran skola och bor vägg i vägg med Patrick och Kornelia, stackars tjej ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0