Senaste inlägget: 3 dagar och 6 timmar sedan

Så vad gör jag, var har jag gjort? Varför har jag inte skrivit något?

Har helt enkelt inte haft någon lust, tid eller ork. Logiskt va? :) Har vilat, det behövdes. 3 månader av "håll-i-gång" klarade jag av, innan jag gick "sönder" så att säga. Innan enough was enough och jag hade fått nog. 3 månader, hm. Om det inte vore för att jag mådde ganska dåligt (känslomässigt), under cirka 2 av dom 3 månaderna, så hade jag kanske inte kört på så hårt som jag faktiskt gjorde. Gjort är dock gjort, och här sitter jag, inte riktigt mig själv. Trött, sliten, men helt okejj ändå.

Känslorna över alla förändringar som kommer allt närmare är fortfarande ganska ångestframkallande. Jag försöker så gott jag kan hantera pressen, det går väl ganska bra tror jag. Ah, jag mår bra, oroa er inte.

Gör saker som är ganska olikt mig, p.g.a att jag inte orkar. Samtidigt så gör jag bra saker också. Gjorde kycklingsallad idag, med egen dressing, det var mums! Blev lunchlådor till imorgon, högskoleprovet väntar! :) Så, går inte fram i samma takt som förut, men det är en bra sak också. Framåt går det iaf fortfarande, tror jag. Hoppas jag. Har satt i mig själv några konstiga tankar om misslyckande. Att jag ska skita i att göra saker som är viktigt för mig, som jag gjorde förut. Bara för att jag inte kan tvinga fram min beslutsamhet som normalt alltid finns med mig. Konstigt. Ska inte prata mer om det dock,  det är mitt problem helt enkelt ^^.

Får återgå till att säga att allt är bra egentligen. Bara jag som måste möta några negativa känslor och tankar, och förhoppningsvis komma fram till det bästa resultatet :). Ni vet, som man måste göra ibland.

Ha det bäst nu peeps, och lycka till till alla er som ska skriva högskoleprovet imorgon ! :)


Min bakgrundsbild på mobilen :P.


"I don't care what you are doing, so much as the idiotic way that you are doing it"
- Vincent Valentine

Word.. (Till, ja, ni vet nog vem.. :P)


Kommentarer
Postat av: Mari E

Undrade häromdagen vars dina inlägg tog vägen, det dök aldrig upp några o.o



Anyways... AAAH! När sa Vincent det?!? Ayayaya! Att jag inte kommer ihåg! I geel lika failure!

Aigoo!

2011-04-01 @ 22:28:25
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0