Älska, hata

Visst är det svårt?

Har pratat med Patrick idag, finns det något som är bättre? Fuck no. För er som inte visste det så är Patrick jävlat säkert den absolut bästa vän jag någonsin haft och det finns inte ord, och har aldrig funnits tillräckligt med ord för att beskriva hur jävla mycket jag älskar denna karl, ever !! Love you, always and ever ! Snart är du iaf närmare mig, kanske inte tillräckligt nära som jag skulle vilja, men iaf närmare än förr, vilket är guld värt ! Både du och Kornelia, och hon älskar jag också i obeskrivvliga mängder, om du nu inte visste det!

Annars då?

Grät igår, vill inte gråta idag, även om det är för helt olika anledningar.

Då lyssnar man på Landon Pigg, vilket inte hjälper alls egentligen, men man kan ju låtsas ^^.

Godnatt på er, ska sluta tramsa med er nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0