Baby, goodbye

300 år sen jag skrev senast, typ ^^.

Har hållt mig upptagen med Orka på dagarna, umgänge på kvällarna och nu senast ö-liv fredag till söndag :).

Brukar försöka sysselsätta mig så gott det går så att man inte är "hemma" så mycket. Det är för det första ganska tråkigt och för det andra så vill jag inte vara i vägen så mycket. Har ju trots allt våldgästat här ett ganska bra tag nu och det ser ut som att det kommer att bli ett tag till. (1 oktober, om jag har tur..)

Från och med fredag och en vecka framåt ska jag iaf våldgästa någon annan tursam person ;D. Min moster kommer på besök och då får inte jag vara här. Förutom kvällen då vi ska spela Plump. Kvällen som går ut på att ha så mycket tålamod och taktkänsla som möjligt. Det är inte alltid så lätt att hålla sig på god fot med två fulla kärringar med hetsigt temperament ^^.

Kärringar säger jag btw med all kärlek. Jag har alltid kallat min mamma för kärring, så ni vet ^^.

Annars då? Ja ö-livet, så var det. Sjukt kul! For ut fredag eftermiddag med Leo, Simon, Jörgen och Jens. Vi har solat, badat, bastat, grillat och druckigt ohyggliga mängder vin ^^. Det enda negativa med resan var ju ute-dasset. Det undvek jag dock som om det skulle ge mig aids. Jag försökte gå på det en gång, men nej. Jag har en gräns och jag drog den. Spyflugor. Där.

Nu är livet back on it's normal tracks om man bortser från andra saker som verkar sakta växa och utvecklas. Vad jag tycker om det lämnar jag än så länge osagt. Jag är ju å ena sidan en förespråkare av enkelhet typ: känns det bra, så är det bra. Så då kan man fortsätta göra det tills det slutar kännas bra, och då slutar man bara.

Vad det är, är oviktigt, vilket namn det har, också oviktigt.

Jag har sagt en del saker som jag gärna skulle vilja ha osagt. Men trots att jag alltid kämpar för att växa och utvecklas samt att vara så vettig jag bara kan, så är jag ibland ovettigt och säger dumma saker. Men så är det bara. En del av livet. Blir ju som tråkigt om det inte finns utrymme för att växa något mer :).

Nu har jag dock svammlat tillräckligt.

Love you guys ! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0