Honest hearts are undercover

We are shadows on our own
We lose ourselves in open waters
Always swimming back to shore

Bleed Like Me
- Trapt

Länge sen man skrev men har inte haft många tillfällen för att göra det. Har varit mycket denna vecka med nollningen på LTU. Hur kul som helst ! Sen har jag umgåtts med en annan person också så har inte haft så mycket lugn och ro, inte göra så mycket tid så att säga.

Det har dock tagit ut sin rätt. Är helt slut i kroppen alltså. Så ska bli skönt att ta det lugnt imorgon också, precis som idag. Ska inte till skolan men däremot till KAP. Ville fortsätta med det i veckan så att jag tar mig upp typ samma tid varje dag, kändes vettigt :).

Har glömt bort att ta mig tid för att "landa" lite, som man bör göra ibland. Många nya intryck och upplevelser att bearbeta, tror hjärnan gått på högvarn nu sen i onsdags ^^.

Det är inte bara skolan som fyllt på hjärnan. Men det ska jag inte gå in på. Det är mer av en irl-sak. Vill ni veta så vet ni säkert hur ni ska ta reda på det också :P.

Sjukligt trött så ska lägga mig i sängen nu och se senaste Project Runway samt Pretty Little Liars. Efter det kanske man sovelisover som en bäbis, vem vet, vore najjs. Ska trots allt upp 08 ^^.

Hoppas alla haft en lika trevlig helg som jag ! :) Love you lovelies ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0