Horoskop

What's the dealio? Jag tror ju inte på dom, egentligen. Men kan ändå inte låta bli att bli lite orolig när jag läser dom x). Jag är en ganska tramsig människa, hell yeah!


Lyssnar på Barbados - Allt som jag ser, och sjunger med högt. För sånt gör jag ibland. Sjunger högt till dansbandsmusik. Mm.

Jag har varit sjuk sen i söndags så har mest super-slöat i soffan. Jag är fortfarande inte frisk men tänkte låtsas som att jag är det för att det är spelkväll i kväll. Så. Min hals är dock fortfarande fucked up och min kropp har typ nästan ingen energi. Känns som att man blir typ febrig och svimfärdig om man försöker göra något som ens liknar något ansträngande. Nåja, I'm still alive anyways ^^.

Nu ska jag lyssna på lite Uno Svenningsson istället, Uno is the shit ! ;D

Annars har jag mest iakttagit, fascinerats och förundrats över vissa saker i livet just nu. Hm. Kan inte utveckla den delen för er än dock, kanske inte någon gång. Men det är lite struntsamma, är vi goda vänner får ni höra det irl nån gång om ni vill ändå så :).

Jag hatar min hals just nu.

Tanke-verksamheten är ungefär lika låg som min energinivå så nu ska jag ta en kopp silver-te istället och fortsätta försöka leka frisk. Wish me luck ^^.

Hoppas ni mår bra lovelies, bättre än mig iaf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0