I time every journey to bump into you, accidentally

I charm you and tell you of the boys I hate
All the girls I hate
All the words I hate
The clothes I hate
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life if you did the things you like

The Dark Of The Matinée
- Franz Ferdinand

Så var det lördag. Dag 2 hos mitt tillfälliga boende hos en very lucky guy ;D. Är iaf så snäll att han fick en present, för att balansera att jag är en ganska uppkäftig människa ^^.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Varit på systemet, varit och köpt en present till min maama samt varit på Coop. Fick ansvaret över dagens middag, yay? Kändes inte så lockande just nu men eftersom att jag vet att det kommer bli fantastiskt gott så äre värt det :).

Ikväll blir det birthday-bash hos Niklas, fun fun! Lyckades vara duktig och bjuda in en del folk också ^^.

Så utöver det så har jag inte så mycket att säga. Trivs ganska bra för stunden där jag är och hur livet ser ut exakt just nu :).

Nu ska jag snart, när jag orkar, börja sminka mig och ta på mig min nya klänning. Yes, jag ska ha på mig en klänning, en som är ganska feminim också, hör och häpna ! Samt det faktum att jag faktiskt har målat mina naglar, i en färg, inte genomskinligt O.o Värsta wooh ;D.

Nämen jag hoppas ni har en helt underbar helg mina lovelies. Lurv ya !


Life is a game, (del av en läxa jag fått).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0