Pain is only a pulse if you just stop feeling it

You might be able to use the very thing that makes us up

......

Time consumer, time consuming, consume me

Time Consumer
- Coheed & Cambria

Blev nyss påmind om att jag gillar Coheed & Cambria. Var ett tag sen jag lyssnade på dom ^^.

Funderade starkt på att radera största delen av gårdagens inlägg, men jag skiter i det. Folk får acceptera att jag skriver vad jag tänker och tycker, (när jag tänker och tycker dom), ibland. Att ventilera is the shit ^^.


Idag har jag varit på LTU och varit på en helt grym föreläsning. Elaine Bergqvist var där och pratade om det hon är expert på: att snacka snyggt. För er som inte förstod så handlar det om retorik. Det finns mycket från den föreläsningen jag tar med mig till framtiden. Helt galet bra ! :))

Att beskriva någons kläder först som en nyhetsläsare, sedan kärleksfullt och till slut som en sportkommentator var väldigt roligt må jag säga x). Att få höra 3 fördomar om en själv baserad enbart på ens utseende är också väldigt intressant. Detta kom fram: Jag röstar på Vänsterpartiet, lyssnar på Thåström och "dylikt" samt att jag ej tror på gud. (Det var 3 styrda frågor, parti, musik och tro på gud, så ni hänger med).  Vad säger ni, stämmer det? Vet ni något om mig eller inget alls? ;)

Hann även med att prata om en plats jag älskar och säga hur mycket jag hatar den och varför, (skulle alltså ljuga så mycket jag bara kunde), helt galet vad dåligt det gick. Andra gången gick det bättre, men kunde inte låta bli att le i slutet. Svårt att ljuga ibland ^^.

Föreläsningen handlade såklart om så mycket mer, men skulle jag skriva allt så skulle detta bli typ världen längsta inlägg, så vi skippar det :P.

Var på en annan föreläsning efter lunchen, (som var gratis, yay!), men den var inte lika intressant. Efter det for jag hem och har bara chillat sen 16-tiden. Skönt. Imorgon ska jag inte till skolan utan göra ett par ärenden istället, vilket också känns ganska vettigt och bra.

Just nu dricker jag ett glas vin och gör typ inget alls. Bra dag med andra ord ^^. Resten av kvällen kommer bli lika chill, kanske ska gå och köpa cigg, but that's it :P.

Ha det bra lovelies <3


Saknade saker är saknade. Always -v-
För att detta inte ska tolkas allt för deprimerande så är det ju Herr Patrick Linderberg aka Fuckface på bilden, han befinner sig för tillfället i Skeå, och jag saknar honom! ^^ Något positivt är ju att det iaf inte är döds-cp-länge tills jag får se hans gulliga face igen ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0