Take a chance

Hittade en rolig text i mitt anteckningsblock idag, tänker inte dela med mig av det dock, för det är nog bara jag som finner det underhållande :P. Lite fylletrams om en viss persons planer som jag tycker suger, haha ^^.


Nu är jag iaf hemma hos mammi igen, (har iofs varit hemma i sen 4-tiden, men inte varit oooonline). Det har varit en trevlig och intressant vecka hemma hos, vad ska jag kalla honom? Den tursamma killen som fick dras med mig i 9 dar ;D. Stannade en natt extra faktiskt, var så upptagen med att se klart alla Harry Potter-filmerna, (alla utom den allra sista såklart). Så den sista borde man gå och se på bio snart. Synd dock att ekonomin råkade hoppa över ett stup ner i ett djupt djupt hav, med massa klippor på botten... Yä.. Jag super-failade på den fronten den här månaden. Not proud of myself. Speciellt inte eftersom jag har ingen som helst jävla aning om vad fan jag gjort med mina pengar. Borde egentligen kolla upp det, men vet inte om jag riktigt vill, haha x).

Annars då? Ska man utveckla vad som varit intressant denna tid away? Nja, kanske inte. Jag lär mig allt mer om människor som jag umgås med, enough said ^^. Om det är en dålig sak? Of course not ! Ju mer man förstår, desto bättre :).


Jag känner mig djup idag, eller gjorde iaf för en liten stund sedan. Satt ute på balkongen och tittade på månen samt lyssnade på musik. Fast vad kom jag fram till? Blandat, som vanligt. Det är svårt att riktigt veta säkert hur man ska förhålla sig till vissa saker, hur man ska tänka och så.

En ny tid, en ny dag, ett nytt jag. Så kanske man skulle kunna sammanfatta det. Fast det vet ni nog redan, hur jag tänker kring det. Just keep moving forward. Nu har iaf flera awesome saker hänt på kort tid, känns helt underbart. Det var på tiden också ! Efter allt strul och drama. Nu hoppas jag att det håller i sig också. Det vore nånting. Speciellt eftersom hösten närmar sig. Ni som känner mig väl vet vad hösten innebär för mig. Jobbiga tider. Men i år kanske är första året på 5 år som det inte är så jobbigt? Jag ska iaf göra mitt bästa för att se till att det blir så, även om jag själv kanske inte har så mycket kontroll över det. Men man måste ju som försöka åtminstone, inte bara acceptera det dåliga :).

Det känns som att jag skulle kunna skriva forever egentligen. Jag har mycket att säga, och har ganska lätt för att säga det också. Men får väl spara resten till mina memoarer, (nej, jag håller inte på att skriva dom). Kanske borde ;P. När jag blir rik och berömd måste jag ju ha en självbiografi på G, så är det ju bara ^^. (Ta det där med en nypa salt) ^^.

Nyaste True Blood och försöka sova kanske, även om jag redan nu är övertygad om att det inte kommer gå. Men man ska ju inte vara negativ eller så. Ska än en gång försöka hålla ett löfte som jag inte lyckades med för ett tag sedan, wish me luck ^^.

Godnatt på er lovelies, hoppas era liv äger ! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0