Vecka 11 8/8 - 14/8

Känns verkligen inte som att det är 11 veckor sen jag började med matdagboken ^^. Jag har slutat skriva upp vad jag dricker när det gäller alkohol. Detta är inte på grund av att jag inte vill att någon ska veta, eller för att jag har dålig koll. Utan för att jag tycker det är onödigt. Kanske kan utveckla det också någon annan gång, men inte idag. Denna lista bör iaf stämma, har försökt att vara duktig och anteckna nästan varje dag ^^.

Måndag: Frukost.. Hmm, jag vet faktiskt inte kanske en hårdbrödmacka med ost på. Middag: en hårdbrödmacka, en burk tonfisk samt 9 skivor ost. (jag är konstig, jag vet)

Tisdag: Frukost: räksallad. Lunch: räksallad, (jag vet, lunch! Omg!) Middag: en varm macka med bara ost på :).

Onsdag: Två varma mackor med ketchup och ost. Middag blev skräpmat, en s.k Bio-tallrik, (strips, fläskfilé, beasås, champinjoner och paprika). Åt lite ostbågar på kvällen, men inte vare särskilt mycket ^^.

Torsdag: Frukost: omelett med räkor på toast samt bacon :). Middag: Eh, hur man nu ska stava det, blojta? Haha, tunnbröd som man tillagar i varm mjölk. Äts med smör och falukorv, iaf i vårat hushåll ^^. På kvällen åt jag lite chips.

Fredag: Omelett med räkor på toast till frukost. Middag blev grillad regnbågslax, curly fries samt en rom-sås, riktigt gott vare ! :))

Lördag: Frukost: toast med ost och rom-sås, (inte på samma då xP). Middag: tacos! Ni vet nog vad det brukar innebära.

Söndag: Frukost: 1 hårdbrödmacka och 3 skivor ost. Middag: rester ! Taco day two ^^

Kan inte ta någon creds för att jag ätit så pass vettigt som jag gjort denna vecka, all creds går till den gulliga killen som jag bodde hos under denna vecka. Fast frukosten tar jag lite ansvar för själv, jag är nöjd med dom framsteg som jag gör. Det där med mat känns väldigt mycket enklare nuförtiden. Att äta frukost och middag varje dag har nästan blivit en helt bestående vana, något jag är väldigt nöjd över, och det är inte framtvingat eller så, utan bara jag som lyckats bli vettigare :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0