Vecka 9, 25/7 - 31/7

Har inte skrivit på nästan en vecka så en matdagbok först också. Denna var klurig att komma ihåg då jag inte fört några anteckningar under veckan, men med hjälp av min syster fick jag ihop det till slut. Tror denna stämmer någorlunda förutom att någon frukost kanske blev lite fel ^^.

Måndag: 2 riskakor till frukost. Middag: kyckling och ett halvt paket nudlar.

Tisdag: Exakt samma som måndag när det gäller frukost och middag.

Onsdag: 1 rågbröd med ost. Middag: en halv fryst jävla fet-pizza :)

Torsdag: Säkert 2 riskakor med ost till frukost, eller ett rågbröd, nånting utav det. Middag: grillat ! Kött, potatisgratäng, majs, ost, champinjoner tror jag. Det vanliga :P. Vin, ingen koll på hur många glas, inte allt för många iaf.

Fredag: Till frukost blev det 2 riskakor med ost. Middag var grillat kött, potatissallad, ost, champinjoner, paprika och majs. Riktigt gott ^^. Vin och öl i ospecifierade mängder.

Lördag: Åt lite kött och potatissallad till frukost. Middag blev potatissallad, grillad kyckling, ost och majs. Hann äta lite chips och dricka vin, öl och lite alkoläsk.

Söndag: Frukost var, (konstigt nog), lite kyckling och ett korvbröd. På kvällen åt jag hela 6st skinkcrepes, (dock inte på en och samma gång). Sen lite Doritos Nacho Cheese, (favvochipsen), salsa samt lite choooklad ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0