When life lost its reason

Så att ... ööh....


Jag har flera saker på min komihåg lista:

Skaffa numnret till Måtta, borde börja dricka med honom :P

Lär dig ljuga bättre

Lär dig sluta svammla så förbannat i fyllan

eller varför inte: lär dig hålla käften om vissa saker? x)

Jaja, man kanske lär sig av sina misstag nån gång ^^.

Livet tutar på som vanligt. Spelkväll igår, alltid lika trevligt :D. Känns bra att det till slut lönat sig att ha köpt så många sällskapsspel ^^.

Idag ska jag bege mig till mitt tillfälliga boende där jag ska stanna en vecka. Hur ska detta sluta? Haha ^^.

Jag gillar att man kan, om man är skillad, upptäcka vilket humör jag är på baserat på vilka smileysar jag använder, när och hur ofta. Just nu använder jag nästan bara ^^ och jag kanske är den enda som vet vad det egentligen innebär? ^^

Svårt att packa för en vecka btw, väskan är ju redan full och jag har ju saker kvar att packa ner :P. Som min laptop, smink, smycken och skor. Hur skall detta gå? ^^

Klockan är kring 2isch, dags för en öl kanske? Ska sminka mig först iaf och packa klart. Får ju inte glömma tonfisken ! (Var jag seriös där? Hmm..)

Ha det alldeles jättebra mina lovelies ^^

Anledningen till att jag så sällan lägger upp bilder nuförtiden är för att det går så förbannat segt om det ens går överhuvudtaget, och jag har inte tålamodet för att vänta och hoppas på att det ska gå ^^. Så sorry about that ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0