You shouldn't be with me

It doesn't make any sense....


Hej och hallå ! Fortfarande jävligt förkyld, I hate it.. Nåja ^^. Så vad är nytt sen senast? Inte så mycket faktiskt.

Spelkvällen var väldigt lyckad tyckte jag. Vi var hela 6 pers, rekord ! :). Blev en del lagspel, vilket var trevligt. Har inte så mycket mer att säga om det.

Kvällen slutade i tårar och kaos. Något jag kände av väldigt mycket igår, var inte på speciellt bra humör. Var hos mammi och åt middag med henne, moster och Mari. Sen spelade vi plump. Hann bli på bättre humör även fast sjukan drog ner energinivån lite granna. Men sen blev jag ganska nedstämd igen.

Idag är jag fortfarande inte helt glad. När jag stod ute på balkongen och lyssnade på bra musik och såg en vacker fjäril flyga förbi, då kände jag mig ganska glad faktiskt :). Tog det som ett gott tecken, fjärilen alltså, man måste ju få tro på sånt trams också ibland, eller hur? ^^

Tog en dusch, fixade mig och mötte upp Mari i stan, vilket var trevligt. Vi tog en kaffe på ICA och surrade lite. Gick förbi mamma, men dom skulle äta middag med min morbror så vi var bara där som hastigast. Efter det satte vi oss vid en busshållplats i solen och väntade på sista bussen till Öjebyn, (går löjligt tidigt, stupid sommartidtabell). Nu är jag back där jag var innan :).

Mitt humör suger, men det har mest med min sjuka och taskiga ekonomiska situation att göra så.

Nu har jag drömt dåliga saker om dig två gånger på en vecka, första var till och med en mardröm, vaknade upp och mådde inte så bra. Andra var inte lika hemsk, men fortfarande inte trevligt. Varför drömmer jag dessa saker? Jag har ju mina aningar såklart, nåja, some other time ^^.


Ha det bäst lovelies, undvik förkylningarna, they suck !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0