Fill me in

Den här listan har jag fyllt i förut, men ville göra det igen ^^

Skulle du vilja...

...vara längre?

Inte det, gillar min längd ^^
...väga mer?
Absolut inte, vill väga mindre
...dricka dig full nu?
Ne.. Inte sugen ^^

Kan du...

...röra på öronen?
Nej
...låta bli att prata på fyra timmar?
Ja, absolut.. Men brukar ändå prata med mig själv ^^
...vara på fest utan att dricka?
Absolut, fulla människor är dock jobbiga x)
...låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Lätt!

Har du...

..ett syskon?
Det påstås det :P
...varit full den här månaden?
Det har jag ^^
...redan tröttnat på dom här frågorna?
Inte det, jag älskar att svara på frågor ^^
...borstat tänderna den senaste timmen?
Nja, var väl lite mer än en timma sen tror jag
...haft sex med någon som är fyra år äldre?
Jo
...funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Funderat, testat hasch och flödder.. Och sen ofrivilligt blivit drogad, twice ! O.o
...blivit påkommen när du har haft sex?
Haha, men icket är man så osmidig inte, så nej ^^
...haft sex med mer än tre personer?
Sammanlagt ja.. Samtidigt; absolut inte ! :P
...ljugit på någon fråga än?
Funderade på det.. Men nej
...fått någon komplimang idag?
Det har jag, jag har till och med gett mig själv en komplimang idag! x)
...varit med i en rättegång?
Nej, har bara tittat på ^^
...däckat/spytt för att du druckit?
Däckat - ja, spytt - ja >.<
...färglinser?
Nej
...sett din bästa vän naken?
Alltså... Ja, det har jag... Patrick tycker tydligen om att sova naken ibland när han är full x)

Vem...

...älskar du?

Alla mina vänner och stundtals min mamma, min syster och mina bröder såklart :)
...hade du senast sex med?
En sjukt söt kille ^^
...vill du bli full med?
Patrick, Korno och Agnes ! ^^
...pratade du senast i telefon med?
Min syster
...skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Patrick och Korno skulle få den, dom förtjänar allt det bästa <3
...sov du med senast?
samma person som jag senast hade sex med.. ^^
... var du full senast med?
samma person som jag senast hade sex med.... Det här blev repetativt ^^
...vet allt om dig?
Mattias kommer nog närmast. Patrick är dock ganska insatt ^^
...kysste du senast?
samma person som... ja.. ni fattar vid det här laget :P
...kramade du senast?
Min syster ^^
...hatar du?
Jag hatar inte människor ^^

Hur...

...lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
1dag, för halsmandlarna :P
...tar du dig till jobbet?
När jag hade ett jobb: buss! ^^
...gammal har du tänkt bli?
Lagomt? ^^
...bra är din syn?
Den funkar som den ska ! :)

Vilken/vilket...


...TV-serie är bäst?

Greys Anatomy är nog mitt förstahandsval :).
...färg har din jacka?
Svart, och så har jag en svart en, och en svart, men jag har en som är svart, vit och rosa också ^^
...land vill du åka till?
Japan ! Fast vill åka till flera länder :)
...är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett, så det är väl bäst hitills ^^
...tid gick du upp imorse?
07.25, tänkte kliva upp 07.15 men det blev en snoooze :)

Vad...

...finns i din bakficka?
Har inga bakfickor på mina mjukisbyxor
...gjorde du klockan två i natt?
Jag hoppas jag sov ^^
...är det första du gör på morgonen?
Klär på mig! Sen sätter jag igång tevatten och går och borstar tänderna ^^
...ska du göra i helgen?
Det vet jag inte än. Kanske typ inget alls.
...står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?
Det här funkar ju som inte riktigt längre, får väl ta den 4e konversationens senaste meddelande: "Det var som fan. ;)"
...är du mest rädd för i hela världen?
Att förlora mina nära och kära. Ska vi vara mindre dramatiska så är det getingar...
...åt du senast?
Middag: fullkornssnabbmakaroner och köttfärs
...har du för färg på ditt påslakan?
Det är vitt på ena sidan, grått på andra med mönster i svart, vitt och grått
...var det senaste som fick dig att skratta?
Något som jag och Agnes pratade om på skolan, kommer inte ihåg exakt vad ^^.
...längtar du mest till just nu?
Nästa år... Konstigt nog ^^

Övriga frågor...


Har du en dröm som gått i uppfyllelse?

Faktiskt
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland
Sjunger du på toa?
Hell yeah!
Använder du långkallingar?
Nja.. Händer någon enstaka gång..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Pratat med honom på msn iaf... ^^
Var är dina syskon just nu?
Hemma antar jag :P
När var du riktigt sjuk senast?
I somras var det, fast det var bara en kraftig förkylning ^^

Jag älskar listor. Jag vet att många hatar dom men, ja, jag vet inte ^^. Den som är uppmärksam har nog noterat att jag missbrukar ^^-smileyn nu igen. Den som känner mig vet även vad det betyder ^^. Jag är lite finurlig sådär. Jag borde förresten gått och lagt mig när jag var trött... Men nä.. Varför göra sånt? Hoppas jag blir trött snart igen dock. Ännu en dag väntar imorgon ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0