How bitter fucking sweet

How bitter fucking sweet it is
I wanna tell ya this
And this is all that I can say
This is all that I can take
This is all that I can give

All I Have
- Tiger Lou

Som ni redan vet. I love Tiger Lou ^^.

Sååå... Vad är nytt? Inte så mycket. Har suttit och sjungt tramsiga påhittade låtar i flera timmar som "jag ska ta livet av mig", vilket iofs låter ganska hemskt fast. Hur ska jag nu förklara detta? x) Ja ni, öööh. Jag kan ha råkat skriva en sak till en person som jag kanske inte skulle ha skrivit för det kanske var lite tramsigt, kanske ^^.

Och så är det just nu. Jag känner mig som en tramsig tjejj, lite granna. Tänker inte utveckla det något mer dock :).

Har mest ilandsproblem nuförtiden, vilket man iofs kanske oftast har. Lampan i taket har gått, och jag är för kort för att byta ut den.... Suck....

Det är en fet tv i min säng... Den har varit där ett tag nu x). Varför är det en fet tv i min säng undrar ni? Jo så här är det, att den stod på ett litet bord där jag bestämde mig för att jag ville ha mitt nya skrivbord och dator. Så först flyttade Mari och Mattias tv:en till sängen. Sen flyttade dom bordet. Sen gick Mari hem. And guess what? Jag är för klen för att lyfta tv:en med Mattias.... Suck....

Något lite roligare är en gratis-grejj som jag fick hem idag. Ett serum av något slag för ögonfransarna som ska göra dom längre och fylligare, vore kul om det funkade. Var ju som sagt gratis så behöver ju inte direkt bli ledsen om det inte skulle ha någon större effekt ^^.

Det är väl mitt liv. Inte så händelserikt. Pluggeligpluggar på i vanlig ordning. Ska inte fira min födelsedag på onsdag, i vanlig ordning. You know, same old same old ^^.

Take care lovelies <3


Är det något jag aldrig saknat så är det mitt långa bruna hår ^^

Kommentarer
Postat av: Mari E

Jag har inge minne av att ha lyft den från bordet i ditt rum till sängen o.o

2011-12-06 @ 02:58:13
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0