I'm damaged goods

For all to see
Now who would ever want to be with me?

Exit Wounds
- The Script

Life is nice, lite små-jobbigt just nu bara. Mycket att göra med skolan, men många skratt och underbara stunder också. Min hjärna är för tillfället lite överstimulerad bara.

Har sovit as-dåligt 2 nätter i rad och haft 8h-dagar på skolan två dagar i rad också. Så då kanske ni förstår att jag är lite mentalt sliten. Sen att jag inte har ätit någon form av mat som inte varit mackor den senaste tiden hjälper inte direkt. Men.. Så är det just nu.

Imorgon har jag en till 8h-dag som väntar på mig, och det är bara plugg, inga lektioner. Sen ska jag hinna med att plugga till seminariumet som vi har på torsdag också. Jag tänkte börja med det idag, för att slippa göra allt i morgon. Jag har dock helt seriöst ingen som helst ork, lust eller vilja. Så jag struntar i det.

Ska lägga mig i sängen, se ett avsnitt av något och om gudarna är nådiga kommer jag åtminstone få sova ordentligt i natt. Det vore helt galet uppskattat ^^.

Så, jag har som ingenting att säga egentligen för tillfället. Jag började detta inlägg med att skriva något helt annat, men sen tänkte jag att jag inte skulle publicera massa trams från en trött hjärna ^^.

Take care lovelies, hoppas eran tankeverksamhet är mer intakt än vad min är just nu ^^.


Jag är inte emo. Det är inte det bilden står för. Utan det är, vet ni det? Det är från ett spel, Kingdom Hearts II. Tänkte som bara dela med mig av den fruktansvärt ointressanta och irrelevanta informationen att jag just nu har på mig min t-shirt med just det där trycket på. Lite nerdy sådär, som jag gillar det ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0