Loose your clothes and show your scars

That's who you are
Loose your clothes and show your scars
That's who you are

Exit Wounds
- The Script

Söndag, slutet av veckan.

Så, jag överlevde allt pluggande i veckan och är sjukt nöjd över det. Vårat grupparbete blev svin-bra och ja, vad mer kan man begära?

Så för att fira denna bedrift så blev det lite fest i fredags med ett par kill-kompisar och nån bekant. Jag övertalade folket att gå ut på krogen med mig. Jag lämnade krogen efter cirka 30 minuter dock.. Sånt som händer ^^.

Oj. Gjorde just en klassisk Emma. Glömde bort att jag höll på att skriva ett inlägg och fastnade någon annanstans. Well, sånt som händer ^^.

Jag är trött och rastlös på samma gång, inte en så bra kombination. Sen funderar jag på tok för mycket, som vanligt. Tänker tänker tänker.

En liten promenad kanske gör en piggare samt hjälper till att rensa ut lite tankar. Ska nog testa det. Blev dock inte så sugen när jag tittade ut genom fönstret, var inte världens bästa väder direkt O.o. Nåja, behöver ju inte ta en jättelång prommis heller så ^^.

Ha det bra lovelies :).


Bilden har givetvis inget med något att göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0