Svar på tal :).

Kommentar från Patrick:

"Ordentligt inlägg! Vet exakt vad du menar med drogliberala studenter. Men de flesta tycker det är rätt tid att testa saker, jag tror jag håller med dem, bättre det än att göra det när man är femton som vissa andra gör. Vet dock inte hur det ser ut på pillerfronten? Vet att det är ganska mycket tjack och E nedanför Sundsvall i alla fall.

Jag tror det är bra att du bor i Piteå, då kan du komma bort från allt om du vill istället för att ständigt vara mitt i smeten i en studentlägenhet."



Nu var det dock så kallade "vuxna" människor här i Piteå jag pratade om..... ^^ Människor som är äldre än mig, men fortfarande tycker sånt är "okejj" att göra.

Vissa av mina student-kompisar är lite mer drog-liberala än jag, och det är helt okejj. Alla får vi göra våra egna val här i livet. Mina studentkompisar röker dock inte på som en del av festandet, vilket var en del av min poäng. Att festa och knarka kan man ju kanske försöka hålla isär. Jag tycker inte det är kul med folk som knarkar när jag festar och vill ha kul :).

Sen pratade jag såklart bara om röka. Jag känner inte till något annat, och har inte sett till något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0