Try as I may, it doesn't last

And will we ever end up together?
No, I think not, it's never to become
For I am not the one

Sally's Song
- Danny Elfman

Jag funderar mycket. Vilket iofs inte är någon nyhet. Jag är lite negativt inställd till världen just nu. Det hänger mest ihop med mitt kassa självförtroende. Så det är väl ingen större fara egentligen.

Man borde inte tvivla på sig själv, men det gör jag tyvärr.

Något positivt måste jag ju också dela med mig av såklart. I helgen träffade jag en söt människa. Det är ju som alltid positivt när man gör sånt ^^. Problemet med söta människor är ju som att det är lite svårt att inte känna att man skulle ju som kanske vilja träffa dom igen.

Nåja, det är ett problem jag får leva med helt enkelt ^^.


Annars då?

Pluggar, faktiskt. Har tagit mig i kragen och börjat lägga ner mer tid på skolan. Vilket passar sig då vi har haft ganska så mycket att göra den här månaden, nästan sjukt mycket.

Så det är mitt liv. Ibland kanske man festar på helgen, det händer dock inte sådära jätteofta eftersom jag inte har råd med sånt.. Yes. Är helt sjukligt brutalt fattig nuförtiden. Nästan helt sanslöst.. Men ska inte prata om sånt.

På dagarna är jag på skolan och pluggar med ett par lovelies. Blandar seriöst med skratt-anfall. Vi har helt fantastiskt roligt faktiskt. Så när jag kommer hem njuter jag ganska mycket av att bara tråka framför datorn ^^.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva nu. Börjar bli trött i huvvet, och jag vet, klockan är jättelite ^^.

Hoppas ni har det bra lovelies. Love ya ^^


^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0