All I need is a good five

Minutes of your time
So we can sort things out
And you can apologize
for making me feel like a sell out

Sell Out - Tiger Lou

Man skulle ju kunna tro att jag fastnat i en Tiger Lou-period, men kan det vara så att dom låtstycken jag väljer faktiskt har en annan mening? Fundera på det ett tag nu ;P.

Tjo peeps ! Jag lever och jag mår. Se på fan. Mår faktiskt oförskämt bra idag :). Sitter just nu och tuggar på min frukost, rostade mackor med makrill på. Men ni kanske undrar vad som hände igår?

Ja så här var det. Jag och Mari for till Patrick och Kornelia där även McKie befann sig. Väl där gjorde vi väl det vanliga, drack vin, diskuterade saker, och sjöng ^^. Sen skulle vi ut. Hamnade i världens monsterkö någonstans. Patrick och McKie drog, jag sa att dom fick det. Jag och Mari tog oss in senare. Väldigt trångt där inne. Blev klämd och fastnade mer än en gång, det var lite obehagligt faktiskt. Men vi överlevde !

Mari ville fara hem vid, vad klockan nu än var, så givetvis gjorde vi det! Undrar ni varför jag inte skriver vars vi var? Alltså, jag orkar inte dela med mig av alla detaljer av mitt liv, lev med det ! Jag kanske har något att dölja? Who knows ;D Eller så vill jag bara vara lite hemlighetsfull :P.

Anyways. Nu är det en ny dag. Ska snart fara iväg och köpa lite nödvändigheter nu när man äntligen har pengar! :) Sen ikväll hoppas jag att det händer något kul ^^.

Vi hörs peeps! Take care!


Två  miffon i somras :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0