And if you should fall again

Get back up, get back up
Reach out and take my hand
Get back up, get back up
Get back up again

Only Grace - Matthew West

Yes, sitter och lyssnar på Matthew West igen ^^. Har inte blivit less än!

Idag var ytterligare en dag. Kände mig nöjd med min look idag. Propert, lite coolt också, yä. Nöjd ^^. Alltid kul med sånna dagar. Men den här dagen tog ju "slut" så fort. Slutade 11.30. Skönt på sitt sätt men, ah, var inte så pepp på att fara hem som det är ibland. Hade dock ett pepp-samtal med mig själv på bussen, (i mitt huvud såklart :P), så nu känns det faktiskt inte så hemskt. Jag har saker att fylla ut min tid med :). Hade starka funderingar på att spela tv-spel faktiskt. Var ju som ett tag sen.

Idag gjorde jag klart en liten berättelse sen hade vi utvärdering. Det var allt vi gjorde idag. Jag skrev dock nästan fyra sidor, medans många andra knappt skrev en :P. Men jag tar utvärderingar på största allvar, sen har jag mycket att säga också ^^.

Nu borde jag egentligen lägga undan min tvätt, (tvättade ju i måndags). La med flit upp allt på sängen i morse så jag skulle känna det där tvånget att ta bort det :P.  Sen funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgon, borde ju som klä mig varmt.. Hm, hm, hm...  Ahja, inget vi behöver diskutera just nu kanske ^^.

Nu lyckades jag som vanligt helt tappa bort mig.. Försvann någon annanstans i mitt huvud.

Jag kommer ihåg dikten, men jag orkar inte x) Haha. Sorry, kanske en annan dag :P.

Nej, kläder.. Laga mat.. Jepp.. Så gör vi. Vi hörs, ha det bäst peeps! :)


Lovely people -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0