Babe, this wouldn't be the first time

It will not be the last time
Oil and Water - Incubus
Sitter här hos Patrick och tar det chill. Åt just ett par mackor. Är nästan konstant hungrig nuförtiden. Tror det beror på min skada, att kroppen kräver mer näring för att läka och hantera smärtan.
Vi var ut på en irländsk pub i gamla stan och lyssnade på awesome live musik. Fick dock jävligt ont i fotleden, så det var skönt att fara hem även om jag haltade mest hela vägen :P.
Har egentligen inte så mycket att säga. Vi var hos McKie, lyssnade på awesome musik och pratade om dittan och dattan. Det vanliga ungefär ^^.
Nu ska vi se Bridget Jones Dagbok och sen sovelisova.
(Mina inlägg blir konstiga p.g.a google chrome, inget jag kan göra något åt tyvärr :/)

Sov gott och ha det bäst peeps ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0