But the hours they creep

The patterns repeat
Don't be concerned
You know I'll be fine on my own
I never said "Don't go" (don't go)

This Ruined Puzzle - Dashboard Confessional

Jamen hej och hallå! Tog mig aldrig hem igår så därför blev det inget inlägg. Träffade Patrick på skolan, och har inte sett han sen fredags, så jag kände att han och jag borde umgås lite. Sen så var jag inte så sugen på att fara hem heller. Så vi for på Gröna Jägaren och drack en öl. Sen blev det kebab. Efter det mötte vi upp Emilinn och satte oss på Chill och drack mer öl. Ölet gav ett sug på vin så då for vi på systemet strax före 19, sen vidare hem till Patrick & Kornelia på gärdet. Väl där så klämde vi i oss nästan 4 liter vin, I'm impressed! :P Snackade även massa bajs och bråkade om musik, haha ^.^  Vi hade mega-sleepover, det var nice. Kunde dock inte sova, (som vanligt), vilket var mycket mindre nice :/. Så är en aning sliten idag. Men vad gör det.


Fest iquell! ;D


Jag såg till att alla tog sig upp på morgonen iaf så att vi kunde ta oss till skolan i tid. Jag och Patrick hade temaverkstad hela förmiddagen men inget att jobba med. Så Patrick kläckte den goda idén att vi skulle fara på biblioteket. Så det gjorde vi ! Då kände vi oss ganska duktiga, haha ;D

Nu sitter jag på skolan iaf och det är lunch. Forum 12.45 och sen slutar vi för dagen. Skönt med tidiga fredagar. Då blir det att fara hemåt, gå på systemet, ta en dusch, äta världens godaste kycklingsallad och tagga till. Vad som händer under kvällen är inte riktigt fastställt än, men något blir det iaf ^^.

Ha det bra pojkar och flickor. Patrick vill att ni ska äta en ost.. Fråga mig inte :P


Ingen bild idag, såklart. Funkar inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0