Could you whisper in my ear

The things you wanna feel
I'll give anything
To feel it comin'
Slide - Goo Goo Dolls

Idag bjuder jag fan på tre hela inlägg, wow ;D
Sitter på Gärdet hos Patrick & Kornelia med mr. Mckie och dricker vin. Livet är fint, har inte några klagomål direkt. Förutom det faktum att min kropp inte riktigt är med. Men det är ju som inte så konstigt.
Egentligen hade jag inte så mycket att säga. Kände bara för att skriva något :).
Insåg idag att jag egentligen borde skriva mer om dom roliga saker vi pratar om. Det hade nog kunnat vara lite roligare att läsa. Men brukar som inte tänka på det när jag väl bloggar. Ska dock börja försöka tänka på det nu. Så om ni har tur kanske ni har lite mer rolig och privat läsning att se fram emot ;D
Hoppas ni har det bra alla. Puss puss! ^^
En gång i tiden var jag 18 år och hade rosa hjärt-halsband, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0