Every time I tried to pick you up like falling sand

As soon as I pick it up it runs away from my clutching hands
There's nothing else I can really do
There's nothing else I can really do
There's nothing else I can really do... at all

A Letter To Elise - Sense Field (The Cure cover)

But I let the dream go..


Dagens theme-song me thinks. Texten passade oerhört bra för stunden.

Så vad är det med idag då? Ja ni. Massa. Egentligen inte så mycket alls. Som vanligt.

Skola, drog mig upp imorse fast hela kroppen skrek nej. Skolan var som skolan är, den har sina intressanta stunder men är för det mesta ganska seg och ibland lite tråkig. Jag var ju dock segast som vanligt. Självklart så sov jag ju as-dåligt i natt. Att jag ens orkar förvänta mig något annat. Så jag har redan hunnit vara frustrerad idag för att jag förmodligen inte kommer få sova bra nu i natt. Vilket suger ganska hårt.

Min kropp hade ett litet breakdown idag. Satt och grät som en liten bebis medans det gjorde ont på insidan av kroppen. Äcklig känsla. Mina känslor var också all over the place. Tror jag inte tagit mig tid att gråta och bearbeta lite saker den senaste tiden, och då exploderar det till slut. Eller så var det bara just det att min kropp inte orkar snart. Hur mycket jag än försöker vila och ta det lugnt, och äta t.o.m! Skippade dock middagen idag p.g.a att jag numera känner mig tjock igen. Den delen suger ju också ganska hårt. Och så har jag ont i halsen! Gnället tar aldrig slut idag. Inte konstigt att man känner att man inte riktigt orkar med. Men vad ska man göra?

På grund av mitt hopp som vägrar dö så kan jag inte skriva saker som skulle kunna få dig att börja fundera och tänka konstiga saker. Pratar hellre med dig så får du tänka konstiga saker då :P Does that even make sense? Nej men jag tänker så här att texter kan ganska lätt feltolkas. Så jag gör det lite lättare för mig och skriver inte om sådana saker. Du får lära känna mig och mina tankar och känslor irl, kanske, om vi fortsätter umgås :).

Detta var egentligen inte alls det inlägg som jag tänkte skriva idag. Tänkte skriva något lite roligare och upplyftande. Men det blir som det blir. Kanske en annan dag.

Hoppas ni  har det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0