Gonna keep on climbing

No chance of escape,
No use in hiding
Into the eye of the storm,
With the silver lining
To the point where it breaks,
Gonna keep on grinding!

The Vulture - Pendulum

Jag hatar dig. Har jag någonsin sagt det? Jag hatar dig. Jag gör verkligen det. Inte alls. Haha.
Har ni någonsin velat hata någon? Klart ni har. Visst är det jobbigt när man inte kan? :P

Nej men nu ska vi inte vara sånna. Fast ändå lite. Bara lite ;).

Haha.

Eh. Ja nu var det ett par dagar sen jag skrev något. Tisdag var det väl? Vad hände då? Det vanliga, var hos Patrick & Kornelia med Emilinn. Vi hade som vanligt, storslagna planer för vad vi skulle göra på kvällen.. Det blev, som vanligt, inget utav det, alla for hem strax efter tolv och vi var inte ut någonstans x). Alltså nä.. Nu är det suddigt. Jag sov över där, aah.. Men.. Ja.. Känns som att någon detalj blev fel nu, inte för att det spelar så stor roll ^^.

Onsdag.. Vaknar 4 på natten, kan typ inte somna om.. Vaknar vid 7 igen, blir utknuffad ur sängen. Blir bitter och far hem för att sova :P. Vi var lediga den dagen, så det var rätt lugnt ändå. Sen på kvällen for jag till Patrick & Kornelia igen. Vi drack lite vin, McKie kom förbi. Sen for vi faktiskt ut. Hör och häpna. Vi hamnade på Söderkällaren i brist på bättre ideér.

Före det dock blev jag tacklad av Patrick så jag jävlat ramlade på knäna, det gjorde lite ont fakiskt. Han gjorde det utav kärlek då, för att jag var så opepp. Kanske inte en så bra anledning men, ahja ;D. Men var faktiskt riktigt opepp den kvällen, för typ första gången. Det var lite weird. En öl på Söderkällaren med grabbarna hjälpte dock faktiskt lite.

Jag lämnade herrarna för att fara hem och var lite orolig för hur det skulle gå för dom, kändes som att dom inte riktigt var på väg i rätt riktning så att säga.

Döm till min förvåning när Patrick berättar på torsdag att han tappade bort både McKie och sig själv. Dvs, han hittade inte hem. HAHAHA. Ursäkta skrattet där, men lite roligt var det faktiskt ;P.

Torsdag: Vaknade upp, tog mig upp, sov dåligt, som vanligt. For till skolan. Hade redovisning om boken, som jag faktiskt hade läst ut. Feta creds till mig ^^. Sen.. For jag hem, såklart. Segade. Tog en powernap på ca. 40 minuter. Blev totalt seg i hjärnan efter det. Trött var jag hela kvällen, som fan.. Så givetvis så kunde jag ju somna på en gång när jag gick och la mig..

INTE. Såklart. Låg vaken i princip hela natten. Sov kanske en timma. Så när alarmet ringde, sa jag: FUCK IT, och somnade om. Vaknade en timma senare och for till skolan.

Det är ju dock totalt snö-"kaos" i Sthlm just nu. Så alla bussar var inställda. Fick traska till skolan från Kungsträdgården, var lite jobbigt, men ändå okejj. Samma visa när jag skulle hem. Men nu är jag iaf hemma, jag lever, jag mår så bra man kan efter omständigheterna.

Funderar på att ta en dusch, äta något och sen se vad som händer. Är ju inte så sugen på att sitta hemma direkt, men känns ju ungefär lika jobbigt att fara någonstans denna dag med detta värdelösa väder. Det har ju iofs slutat snöa. Alltid något ^^.

Jamen, kanske dags att avsluta världens längsta inlägg? :P Skriver säkert sen igen. Men annat onödigt blah. Ha det bäst, fastna inte i en snödriva någonstans nu ^^ Kram å Puss !


Och här är ju alla samlade på en eh.. inte så bra bild x)
McKie, Patrick, Kornelia och Emilinn, (vars nya smeknamn nu är Linni!) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0