Hej hej hej

Orkar inte leta upp en låt-text. Så äre!

Sitter hos Patrick med han, Kornelia och Emilinn och känner att livet är rätt nice ändå.
Har haft en JÄVLIGT bra dag, utan att krydda (överdriva). Sjukt jävla nice.
Sen att jag kanske har en infektion i bihålorna och att min fotled gör ont som satan är en annan sak. Jag skiter fullständigt i det nu. För jag lever, och fan vad jag gör det bra !
Nej seriöst, har tusen saker att säga, men inget jag orkar skriva just nu.

Nöjj er med att jag mår ta mig fan underbart. Just idag.

Jag bearbetar, hela tiden, och jag går vidare och framåt. För det finns ingen annan väg att gå än just dit, fram, fram fram fram !!

Skrev en dikt om det idag, ska lägga upp den snart, kanske imorgon.
Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Allt jag har i huvudet är FRAM, fram, framåt !
Ps. Du bär en mask, jag vet, och jag ser den, och allt jag vill, är att finnas där för dig, och lära känna dig bortom den masken. Släpp den om du vågar, jag finns här... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0