I wanna be irreplaceable

I wanna be of use
I wanna be functional
I wanna give you peace

Functions - Tiger Lou

Jag är trött. Jag är less. Jag är, jag vet inte.

Sov as-dåligt inatt. Det var riktigt illa. Sparkade, slogs och grät av ren frustration. Fy fan alltså. Tröttheten börjar iaf komma ikapp mig och jag känner mig allmänt känslomässigt instabil. Det har alltid varit så för mig, när jag är trött så har jag lätt för att börja gråta faktiskt. Så ni vet.

Voldemort oh Voldemort, wherefore art thou Voldemort?

HAHAHAHAHA, förlåt, men åh, det där blev så horribelt. Känner på mig att Herr. Lindberg kommer skratta åt mig när han ser den raden x). Haha.. Men det är bra, att skratta bort misären är faktiskt en ganska schysst taktik ^^. Känns redan lite bättre, och jag känner mig tramsig ^^. Från det ena till det andra.

Nej nu ska jag ta en dusch och skölja bort lite trams :P Vi hörs !


Trixat ihop själv i paint, så oerhört simpelt, men erkänn, visst blir det fint? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0