I won't stop to rest

I won't stop to sleep
I don't need no sleep

'Cause I wanna find love here
So where are you going? [my..]

All In Good Time - Tiger Lou

Hello boys and bitches ! Hur står det till? :) Orkade aldrig uppdatera igår. Men sen är mitt liv så vansinning tråkigt, so what's the point? :P Ahja, sista dan Mari var här. Vi såg serier, sen städade jag medans hon diskade lite. Sen färgade jag hennes hår och hon blekte min utväxt. Det var ungefär det. Hon for strax efter 17. Sen satt jag och spelade tv-spel.

Gjorde jag något annat än det igår? Nja.. Pratade med folk i fb-chatten medans jag spelade, höll på att dö också xP. Haha, men men, sånt som händer ^^. Somnade runt 23, det var awesome ! Vaknade dock 00.05, 01.20, 04.30, 07.15, 08.25 och sen 09.10 (ungefär), men det är som vanligt, somande iaf om varje gång så jag är nöjd ändå :).

Än så länge idag har jag ätit frukost, tagit mediciner, (allergi + smärtstillande + nässpray för allergi) och sett ett avsnitt av Shit My Dad Says, så nu har jag kommit ikapp i den serien, vilket är lite småtrist, jag gillar den :)).

Hade planer för vad jag skulle göra nu, men dom planerna har typ dött, och jag som hann sminka mig och ta på mig kläder, se där. Men det är ju också sånt som händer, så får väl sätta mitt arsle ner i sängen och fortsätta spela lite då ^^.

Vi hörs, om något händer idag kan jag uppdatera sen, men, annars är det bara spel + serier som gäller för min del idag, lite småtrist kanske, kan t.o.m jag tycka, men har man inget att göra + SPORTLOV, så, då är det sånt som händer ^^. Puss och kram på er peeps !


Balthier: A fine bloody banquet. Oh, now I've gone and soiled my cuffs. If a dungeon is our fate, I do hope it contains a change of wardrobe.

Balthier är bäst, det är bara så. Har ni inte spelat FF XII så tycker jag ni ska göra det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0