I'll be true, I'll be useful

I'll be cavalier, I'll be yours, my dear
And I'll belong to you
If you'll just let me through

This is easy, as lovers go
So don't complicate it by hesitating
And this is wonderful as loving goes
This is tailormade, what's the sense in waiting?

As Lovers Go - Dashboard Confessional

Varför måste man göra saker mer komplicerade än vad dom är?

Oj vad jag är trött, seg och sliten idag. Länge sen man kände så här :P. Det blev lite för mycket igår, haha. Men skönt på något sätt att vila så mycket som jag gjort idag. Ätit har jag också gjort i massor. 3 gånger! Hamburgare till frukost vid 11, en till hamburgare vid 14 och sen en middag bestående av min sommarsallad med ägg och bacon vid 18.30 ungefär. Fett nice på något sätt ändå. Lunchlådor har jag också gjort, duktighets-poäng till mig ! :P

Har även hunnit med en drygt 2 timmars powernap. Inte riktigt min grejj. Men bara somnade rakt av mitt i ett serie-avsnitt, då vet man att man är trött x). Är trött nu också, som fan, känns konstigt. Borde väl som ändå inte vara det? Men men, klagar inte. Får jag sova inatt blir jag överlycklig!

Borde väl egentligen skriva vad som hände och gjordes igår, men orkar fan inte.. Seriously. Så kanske tar det imorgon, lr så får ni aldrig veta ! Who knows ^^.

Nu ska jag fortsätta se Shakugan No Shana, är på avsnitt 6. Började se den idag och jag gillar den. Lite övernaturligt, lite drama, lite kärlek, the way I like it ! :))

Ha det bra boys and girls. Livet fortsätter gå framåt, även för mig. Varje dag växer man och utvecklas lite mer. Mina tankar gör det iaf, känner att jag är på rätt väg. Vissa saker ska man helt enkelt inte slösa sin tid och energi på, inte alltid det lättaste att sluta, men man får ta det en liten bit i taget ! :)


Bild tagen i fredags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0