Listen up,

I've had enough of all this waiting
I need you more right now than I ever did

Somewhere In Between - Hawthorne Heights

Love, love, love. Kan du aldrig vara enkel? ...

Åh, jag har en sån hemsk huvudvärk, fy fan. Kolla, jag gnäller fortfarande ! Haha. Nej men seriöst. Fan vad sliten jag är. Tur man åtminstone varit nykter och försökt vila den senaste tiden, (undantag fredags-festen dårå), men det verkar ju som inte hjälpa så mycket :/

Jag åt en delicato-boll och tog en dusch och nu har jag ont i halsen igen. Wtf. Förstår inte varför jag får ont i halsen på random om dagarna, har varit så nu sen typ flunsan tror jag. Doesn't make sense. Fy. Hostan har inte heller försvunnit helt, också fy! Dumma kropp.

Sen om solen fortsätter lysa om dagarna så kommer jag snart få migrän-anfall på kvällarna. Händer varje år. Det om något suger ju jävligt hårt. Hoppas inte det händer snart då ^^.

Sitter just nu och lyssnar på Hawthorne Heights. Ska ha en redovisning om dom imorgon. Försöker hitta en bra låt att spela upp. Blir nog något från "If Only You Were Lonely"-skivan. Det är ju trots allt min favorit :).

Funderar på att äta en till delicatoboll och röka en kvällscigg. Jag vet, redan nu. Men ni vet nog vid det här laget, att eftersom jag är så trött och sliten så försöker jag alltid avsluta mina kvällar tidigt, trots att det aldrig någonsin hjälpt, haha. Så så blir det nog..


Btw.. Jag ÄLSKAR delicatobollar, det är min hemliga last här i livet. Vill du vinna mitt hjärta, så vet du vad du ska köpa åt mig. Delicatobollar.. Mmm.. Typ det bästa som finns, haha ^^


Varför blundar jag? Kommer inte ihåg, men spana in mina långa fina ögonfransar ! Love them ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0