Love hurts

But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive
Love sings
When it transcends the bad things
Have a heart and try me
Cause without love I won't survive
Love Hurts - Incubus

Yo, what's new? Sitter fortfarande hos Patrick, tog mig aldrig härifrån idag. Men kändes så onödigt eftersom jag ändå skulle tillbaka hit sen igen. Så vi har ätit frukost, sett på film och nu ser vi på nyaste Zeitgeist-filmen. Den är dock ganska ointressant :/.

Snart blir det soppa till middag och sen blir det ett par öl, chips och melodifestivalen :). Mysig lördag med andra ord ^^.
Jag har inte så mycket annat att säga än att jag sovit massor inatt, vilket är underbart och att min fotled för tillfället inte gör så ont, vilket också är väldigt nice :).
Ha det bäst peeps ! (Fortfarande konstiga inlägg för att jag skriver i google chrome).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0