Now I don't usually do this

But I aint myself tonight
I wanna drink a lil mo, mo
Forget it all, all
And dance 'til I'm dead, dead, dead on the floor

Everyone must shine together tonight, tonight, tonight, tonight, tonight, tonight, tonight

2gether - Far East Movement ft. Roger Sanchez

So, what's new? Nä, ingenting egentligen. Smet iväg från forum idag för att  det var världens hemskaste kvinna som talade om saker. Usch. Fy fan alltså. Så we're gonna hate on that på måndag ! (På klassrådet dårå). Seriöst, att det finns sånna här människor i världen? Och att hon fick komma till våran skola !? Sjukt om du frågar mig..

Sen jag kom hem har jag hunnit duscha och fixa mig. Har det klassiska problemet att jag har inga kläder, (trots en garderob full av just.. kläder). Men, ni vet hur det är ! :P Så har slitit av och på mig kläder till förbannelse. Nu känner jag mig nöjd i alla fall även om min outfit just nu är inte alls vad jag planerade på i början. Så det kan gå :P.

Ah.. Har druckit en öl. Dansat lite i mitt rum. Inte så mycket annat. Sitter och väntar på att Patrick ska höra av sig, eller att jag blir less på att vänta och hör av mig till han ^^.

Nä, men det var väl det. Har inget att säga direkt. Vet inte än vad som händer ikväll, men något borde ju hända. Annars blir jag tokigt besviken för att jag är så här snygg i onödan ;D Hihi. Får man säga så? Klart man får! Jag är nöjd med hur jag ser ut, det är awesome :P.

Simma lugnt nu! Puss & kram!



Chillin with a cat i Piteå :P haha (hösten 2010)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0