Save my world from disaster

Make my heart stop beating faster
Ask the question, here's the answer
I need you now and I can't stand this

Language Lessons - Hawthorne Heights


Hallå där! Ville börja med att säga att saker känns bättre idag. Det är inte så att jag är jätte-glad. Känslorna står mest stilla. Som att någon tryckt på paus-knappen. Men det funkar antar jag ^^.

Nu ska vi se.. Vad som hänt sen senast.. Kunde absolut inte sova inatt, det var mycket värre än vanligt. Jag kände det så fort jag la mig att det skulle inte gå. Hjärnan vägrade verkligen koppla ner. Hatar det. Så sov väl kanske 2 timmar i natt. Jävligt kul. Så när alarmet ringde var jag helt död. Vinglade iväg till toan och insåg att: nä, det här går inte. Så la mig i sängen igen och vaknade cirka 30-40 minuter senare av ett sms. Powernap-effekten kickade in och jag kände mig konstigt nog någorlunda pigg, så jag klev upp och for senare till skolan. "Bara" 55 minuter sen typ, haha. Jobbade på som vanligt, blev klar med det vi skulle göra. Finns inte så mycket mer att säga om det. Vi slutade före 14, det var nice.

Glömde min lunchlåda hemma så åt den till middag. Lagade dock även mat, min berömda kycklingsallad med egengjord dressing, så förbannat gott. Det blir lunch + middag imorgon, FETT NICE. Nästan så att jag längtar redan nu tills jag får äta den, haha. Men min mat idag gick inte av för hackor heller, jääävligt god mat ska ni veta. Hade nästan glömt bort att jag kan laga riktigt nice mat, och hälsosam är den också. Det ni! Borde verkligen fortsätta skärpa mig på den fronten. Min kropp skulle tacka mig ^^.

Annars då? Jo jag har diskat idag faktiskt. Yay me. Börjar dock nu känna mig riktigt jävla seg. Ser lite suddigt, haha. Känns ju inte helt okejj. Men tänkte ju faktiskt hoppa in i duschen då jag var för seg för att göra det igår. Självklart är jag ju då segare idag. That's life boys and girls! Så.. Kanske borde vila en liten stund först. Äta en delicato-boll, mums!

Har planer på att börja skriva mer inlägg, som inte bara handlar om min dag i korta drag. Var ju t.ex. forever sen jag skrev ett inlägg i "geekliv"-kategorin. Varför skriver jag inte om sånt längre? Har ju faktiskt mer i mitt liv än skola på dagarna, sömnbrist på nätterna och taskiga känslor ibland på kvällarna.

Ahja, får se vad som händer på den fronten.

Mitt hjärta gick "doki doki" idag, det var lite oväntat! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Men försöker hålla tankarna i schack, som vanligt. Du är svår att sluta tänka på dock ;D

Undrar ni vad doki doki betyder? Haha.. Ja.. Det får ni fundera på.. Eller googla det. What do I care. Jag tänker inte säga det iaf :P.

Vad mer, vad mer. Finns det något mer? Nä, det känns helt okejj idag. Ingen ledsenhet står att finna. Så om någon oroade sig lr tänkte att jag var emo, så får ni tänka om nu. Life goes on, and so do I.

Ha det bäst nu, blev ett ganska långt inlägg ^^


Sne och glad ! Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0