So little time, try to understand that I'm

Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing and I don't feel the same

Everybody's Changing - Keane


Hade jag något mer att säga?

Men vad säger du!

Försöker bearbeta gårdagens kaos. Det går faktiskt ganska bra. Tycker jag.

Känner fortfarande lite ångest. Men det är ganska så lite. Så är väl helt okejj.

Har dock fortfarande svårt att bestämma mig för vad jag ska göra om en viss grejj. En person som vi kärleksfullt kallar för Voldemort. En vän som svikit mig.

Det är svårt det där.

Life goes on.. Yä yä..

Nu är det dags att göra ett ryck och äta sen sminka sig så man blir klar nån jävla gång ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0