So many different ways to deal

With the loneliness you don't want to feel
The sinking feeling you're all alone
Is the hardest thing you'll ever know

No Medicine - Sense Field

Jag har inga ord. Fast ändå har jag massor.

Har känt mig helt trasig idag. Huvudet har varit konstigare än någonsin. Kroppen hänger inte riktigt med och känslorna är ganska off as well. Så.. Ja.. En ganska dålig dag helt enkelt.

1. Det är inget fel i att säga vad man tycker/tänker och känner men

2. Det är lite hur man säger det som gör det rätt eller fel så

3. Igår gjorde jag fel helt enkelt.

4. Jag vet inte längre vad jag ska göra. Vad jag ska säga. Vad jag tycker och tänker.

Vad fan hände egentligen? Fortfarande lite förvirrad på den fronten. Varför blev jag ett sådant känslomässigt vrak igår? Förutom det faktum att jag typ inte hade sovit något.

Som att alla ord jag inte sagt dom senaste veckorna byggt upp ett hål av ångest i mig som bara kom ut igår på en och samma gång.

Egentligen, stör jag mig inte alls så mycket på den grejjen som hände. Egentligen. Har aldrig gjort det innan. Men igår, ja då jävlar. Då var det ett problem. Jäkla dumt av mig.

Allt jag känner, är ju fortfarande saker jag känner. Så det är ju sant. Men. It doesn't make sense anyway..

Ne.. Finns inget annat att göra än att hämta andan och komma igen. Bara ställa sig upp, skaka av sig, och fortsätta gå framåt. Jag menar. Alla gör vi bort oss nån gång. Alla har vi våra dåliga stunder. Så. Inget att älta över eller tjata om. Tycker jag.

Så.... Nu då... Ja ni.... Borde ta en dusch och göra mig klar för kvällen. Önskar jag var lite trött så hade jag kunnat ta en p-nap. Just därför gäspade jag exakt nu, haha. Kan ju iaf ställa ett alarm, lägga mig och vila och hoppas på det bästa ^^.

Ha det bra boys and girls, jag försöker ha det iaf.

Dock inte pepp på fest iquell. Men det är väl bara att bita ihop och ta det ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0