Svar på tal!

"Postat av: Anton

Är patrik din pojkvän?

2011-02-15 @ 15:33:13"

Hej Anton från Piteå, uppenbarligen har du inte läst mer än ett inlägg av min blogg. För Patrick, är min vän, (min allra bästa vän faktiskt), han har en flickvän som heter Kornelia. Så där har du det.

Anledningen till att Patrick skulle vara min back-up igår var för att jag är SINGEL. Av samma anledning (att jag är singel alltså) skrev jag att ingen vill sova i min säng med mig, om du fattar? ^^

Kändes ganska självklart, men eftersom du frågade är jag snäll att svara :).

Kommentarer
Postat av: Anton från piteå

är du typ kär i patrik? eller har man en chans? :PPPppPP

2011-02-17 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0