There you go changing my plans again

There you go shifting my sands again
For reasons I don't understand again
Lately I don't have a clue
Just when I start liking what I see
There you go changing my scenery
I never know where you're taking me
But I'm trying just to follow you

Out Of My Hands - Matthew West

Sitter och diggar Matthew West nu igen ^^. Hittar mycket som är sant för mig just nu i hans texter.

Jag uppdaterade aldrig igår.. Vad gjorde jag då? Ja ni. Skola, gjorde alla hjärtans dag-kort till mina vänner :). Sen så, ja, for hem, gjorde mat + lunchlådor. Sen for jag till Patrick, drack lite vin och surrade. Han skulle ju egentligen vara min back-up igår eftersom, ja. Struntsamma. MEN. Han svek. Så for hem före 22 ^^.

Kunde inte sova inatt, vad ovanligt. Så tog sovmorgon. Är ju fortfarande lite sjuk också, så kändes välbehövligt. Gick förbi När-akuten, skaffade mig en tid för att kolla upp min fot. Har haltat hela dagen. Blivit mobbad av Patrick för det rätt hårt x). Så 17.10, då jävlar ! Haha. Förmodligen bara en stukning, men fan vad det gör ont ! :/

Så sitter bara här och väntar på att tiden ska gå typ ^^. Funderar på att laga mat, men känner mig lat. Så funderar på att äta mackor, som vanligt. Bjöd dock Patrick och Linni på lunch idag! Maten som jag gjorde igår, vegetarisk vår-wok, som jag kallar det. Är väl inget vårigt över det egentligen, men det låter bättre så tycker jag ;).

"It's out of my hands
It's out of my reach
It's over my head
And it's out of my league
There's too many things
That I don't understand
So it's into your will
And it's out of my hands"

Samma låt som överst.. Ville ha med den delen också, men kändes som att det blev för långt och att ingen skulle orka läsa det då x). Så klämmer in det här mot slutet av inlägget, hihi.

Jamen så är det... Och annars? Nae, inget. Kan ju kanske skriva sen hur det gick med foten. Om ni bryr er. Annars tar jag väl det imorgon om jag har tid och lust ^^.

Ha det bäst, ät en häst !

Ni har ingen aning om hur det ser ut där jag bor, haha. Första bilden, dator + dator, önskar det var så där snyggt där just nu, det är det INTE ^^.
Andra bilden, är ju självklart min säng, stor och fiiin. Men det är aldrig någon som vill sova i den med mig ;D Haha

Kommentarer
Postat av: Anton

Är patrik din pojkvän?

2011-02-15 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0