This might hurt, it's not safe

But I know that I gotta make a change
I don't care if I break
At least I'll be feeling something
'Cause just okey is not enough

The Motions - Matthew West

Min nya favoritlåt för tillfället ^^.

Det är en ganska roligt kontrast att jag lyssnat konstant på Pendulum senaste veckan på min iPod, och när jag sitter hemma lyssnar jag bara på kristen rock x). Haha.

Så skrev inget igår så får väl uppdatera om det. Eh. Onsdag. Skola, yes. For tidigt för att jag skulle på röntgen. Hade inte brutit något, yä yä. Tillbaka på närakuten fick jag iaf foten lindad och smärtstillande utskrivet. Så det är rätt bra nu :).

Senare på kvällen hade jag en kanske-plan och en plan. Förstod ni det där? Haha. Kanske-planen blev inte av. Men det var ju ingen som trodde det heller x). Så planen. Var med Patrick, McKie och Emilinn. Drack vin. Diskuterade politik och världen i allmänhet, (typ ekonomi å sånt). Det var ganska intressant. Sen for vi ut på Söderkällaren, varför vet jag inte. Men okejj.

Däckade hemma hos Patrick och Kornelia sen i alla fall. Klockan var inte speciellt mycket alls tror jag. Vaknade tio i 7, lite oväntat, men det funkade väl.

Jag och Patrick stack självklart till skolan dårå med varsin frukostpåse från Pressbyrån i handen, haha. Vi hade redovisningar idag. Det gick bra. Var för en gångs skull intresserad av mitt ämne och det underlättar ju en hel del :). Vi slutade 11.30, fett nice. Så drog hem.

Eh. Sen då. Jag gjorde makaroner och köttbullar till lunch, såg senaste Glee. Sen såg jag på Bedlam. Sen laddade jag hem några filmer och såg på Narnia Voyage of the Dawn Threader. I love Narnia. Men den här filmen var inte så jäkla rolig ändå. Hm. Såg Love and other Drugs. Okej. Kärlek. Blah. Men det finns hopp trots allt.

Nu trodde jag att klockan var mycket mindre för tänkte se en till film. Men nu vet jag inte riktigt om jag vill. Alltså, det är inte så att jag tänkt gå och lägga mig 22 lr så. Men ah. Ni vet ju mina sömnproblem, måste kolla om jag är trött, om jag kanske skulle kunna sova med jämna mellanrum vid/efter tio-tiden. Så vill inte fastna i en film då. För kommer känna mig tvingad att se klart den då :P.

Har jag något annat att säga? Nae. Jag är förbannat seg i huvudet. Funderar på om det beror på att jag legat ner i sängen nästan hela dagen, det är varmt här inne och knappt något syre. Förmodligen. Bör väl öppna ett fönster ^^. Vi hörs peeps!


Från sängen sett. Min garderob längst till vänster. Massa kläder på sängkanten, jepp. It's a fucking mess :P


Så ser det ut när jag ska se på film/serie. Har faktiskt bara tv:en för det ändåmålet, (det och tv-spel då). Känns lite old-school och nostalgiskt att använda tv-ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0