This time I won't quit

I won't stop until I'm there
This time I won't quit
I won't stop until I'm there

This time I won't stop at all

Until I'm There - Tiger Lou

Bra låt ^^. Har inget mer att säga om den saken.

Så en ny dag. Friluftsdag var det idag. Kungsträdgården, en termos med chokladkaffe, en petflaska med vin och så kakor. Vad annars behöver man? Haha. Det var dock KALLT idag. Fi fan. For hem strax efter 11 och hade picknick i sängen istället. Mys ^^. Tog en bild, men orkar inte fixa över den till datorn här och nu. Sorry. Ni som känner mig vet ju att det finns en stor risk nu att ni aldrig kommer att få se den. Som den där dikten. Som jag inte orkar lägga upp just nu heller. Men jag är ganska tlött ^^.

Hade jag något att säga egentligen? Som vanligt inte :P

Jag känner ibland att jag inte passar ihop med någon. Har ni känt så någon gång? Visserligen har jag ju haft pojkvänner, men på något sätt, i slutändan, så har jag alltid känt att jag aldrig riktigt passar ihop med någon. Just därför är jag lite förvånad över de förhållanden som jag haft, och det faktum att jag verkar alltid ha sökt efter kärlek. Trots att jag inte riktigt tror att den finns för mig, inte än iaf. Har försökt ha en mer avslappnad syn på kärlek/förhållanden de senaste åren. Vilket funkar ganska bra. Men den där känslan finns kvar, att ingen riktigt passar ihop med mig. Weird. Inget att tänka på nu. Säkert en vanlig tanke. Ville bara säga det.

All things considered, I feel quite alright today. (bonuspoäng till den som vet från vilken låt det är ;D)

Oj. Nu försvann jag igen. Haha. Men tänkte på bra saker iaf, alltid något ! Nu ska jag återgå till mitt spelande. Det är Final Fantasy XII som får sig en till omgång ;D

Vi hörs peeps !


Jag var så kär i Balthier förr, han är fortfarande awesome dock ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0