Vindicated

I am selfish
I am wrong
I am right
I swear I'm right
Swear I knew it all along
And I am flawed
But I am cleaning up so well

Vindicated - Dashboard Confessional

Så.. What's up? Klockan är 20 och jag är inte trött. Känns konstigt. Känns som att jag borde vara det. Sov som sagt mindre än en timma innan alarmet ringde. Slog ju dock av det och sov en timme till. Kunde verkligen inte ta mig upp. Men det är ju som sagt inte så konstigt.

Har varit skum i huvudet hela dagen. Kändes skit-läskigt. Speciellt när jag skulle läsa min bok. Helt weird. Önskar jag kunde beskriva känslan/tanken. Men det går som inte. Så tyvärr får ni klara er utan det.

Patrick kom iaf till skolan före lunch så snackade med han och vi insåg att vi behövde göra planer för imorgon. Vi är lediga på onsdag nämligen. Sagt och gjort så snickrade vi ihop något. Sa till Emilinn att hon borde vara med, och hon höll med. Så imorgon händer det saker ;D.

Gav btw Patrick halva min lunch, ville som bara säga det för jag tyckte det var lite gulligt på något sätt ^^. Haha

Annars då? Nä... Har som redan slängt ut mina känslor och aggressioner i dom tidigare inläggen. Så då vet ni, utan att riktigt veta egentligen :P.

Har iaf surrat med Emilinn i telefon, hon räddade hela situationen, så tack så mycket gullet ! <3 Imorgon ska jag uppdatera Patrick, känner att han kommer spotta och fräsa lite med oss. Men det är sånt jag behöver. Ni vet säkert hur det är. Ibland behöver man folk att hata en viss grejj med en ;).

Har egentligen inte så mycket att säga. Hade en helt okejj dag tills det bröt ihop mellan mig och en viss annan person. Men det är sånt som händer. Life goes on. Känns dock alltid lite jobbigt att lägga tid och känslor på en viss person när allt det leder till är dåligheter :/. Men imorgon är en ny dag, då rockar vi som fan så ska ni se att det mesta känns ganska okejj igen.

Ha det bäst alla, ingen idé att deppa som jag gör ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0