Well it's not too much to ask of you, baby

It's not too much to ask
It's not too much to ask of you, baby;
Why don't you come around, come around, come around, come around..

Visions - Pendulum


Tjo! Sitter här på skolan och har temaverkstad. Har inget att göra, så gör inget :P. Men har iaf gjort klart allt jag ska ha gjort så här långt på temat. Så det är ju som nice :).

Hade förbannat ont i fotleden idag när jag vaknade. Men tog smärtstillande så det är lugnt nu ^^.

Sitter här med Patrick och Emilinn och pratar allmänt trams. Fredagarna brukar alltid vara ungefär så här på skolan. Skönt oftast, lite jobbigt ibland då det finns en stor risk att det blir långtråkigt.

Känner att jag blir väldigt distraherad så det kommer inte fram något som jag skulle kunna skriva :P.

Jag ger upp det här projektet nu. Vi hörs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0